رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام پنج دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از خراسان شمالی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین 

دولت‌آبادی گفت: تعداد چهار دستگاه آمبولانس مجهز و یک اتوبوس آمبولانس از استان خراسان شمالی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 05August 2024

اعزام پنج دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از خراسان شمالی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «تقی دولت‌آبادی» رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز (دوشنبه) در جلسه کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان، اظهار داشت: برابر ظرفیت و توان موجود در استان در خصوص لجستیک و پشتیبانی اقدامات پیش بیمارستانی و اورژانسی در مسیر زائران اربعین و همچنین غربالگری در زمان بازگشت از این سفر معنوی تمهیدات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

دولت‌آبادی با تأکید بر هماهنگی بین بخشی دستگاه‌های امدادرسان استان، تصریح کرد: وضعیت لجستیکی استان در حوزه امداد و درمان بسیار قابل توجه است و در زمان اعزام نیرو و تجهیزات به مراسم اربعین دچار کمبود و یا اختلال کاری نخواهیم بود.

وی گفت: تعداد چهار دستگاه آمبولانس مجهز و یک اتوبوس آمبولانس برای خدمات‌دهی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام می‌شوند.  همچنین ۱۶ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی نیز برای ارائه خدمات درمانی در این اکیپ امداد و درمان مستقر می‌شوند. این تیم‌ها، صبح ۱۶ مرداد به مرز مهران اعزام تا در طول مدت پیاده‌روی اربعین حسینی به زائران خدمت رسانی نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار